GRATIS VERZENDEN VANAF € 75,- VOOR 15 UUR BESTELD, VANDAAG VERZONDEN GRATIS INPAKKEN

FAQ

Veel gestelde vragen:

  • Heb ik de juiste maat besteld?
  • Kan ik mijn bestelling in laten pakken?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
  • Is mijn bestelling goed ontvangen?
  • Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Hoe kan ik betalen?
  • Ik heb een vraag over een artikel.
  • Ik wil een artikel ruilen/retourneren.
  • Is een artikel altijd leverbaar?
  • Wat gebeurd er met mij gegevens?
  • Mijn vraag staat er niet bij.
  •  

    Heb ik de juiste maat besteld?
    Wijkt een artikel af van de normale maatvoering dan wordt dit in de omschrijving vermeld. Natuurlijk kun je ook contact met ons opnemen om een bepaald artikel op te meten of voor andere vragen.

    Kan ik mijn bestelling in laten pakken?
    Cadeautje uitgezocht? Wij pakken het graag voor je in! Én deze service is helemaal gratis!
    Voordat je gaat afrekenen, vragen wij je je adres gegevens in te vullen. Onderaan deze pagina kun je de ‘inpak optie’ aanvinken. Wij zorgen er dan voor dat jouw artikel er feestelijk uit komt te zien! Je kunt in de opmerkingen aangeven welk artikel je ingepakt wilt hebben, of eventueel een voorkeur voor bijv. verjaardags papier of kerstpapier etc.

    Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten binnen Nederland zijn € 2,95 , ongeacht het aantal artikelen. Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten € 6,95. De pakketjes worden verzonden met PostNL. Je krijgt altijd een track&trace code van ons nadat je pakket is opgestuurd. Bij bestellingen boven de € 75,- is de verzending gratis!

    Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Zeker! Nadat je een bestelling geplaatst hebt in onze webshop, kun je kiezen voor betalen en afhalen in onze winkel in Geldermalsen. Wij houden dan je bestelde items voor je achter(5 werkdagen lang). Zo kun je bijvoorbeeld rustig in de winkel komen passen.

    Is mijn bestelling goed ontvangen?
    Nadat je de items in je winkelmandje hebt afgerekend, ontvang je per mail direct een bevestiging van je bestelling. Geen bevestiging gekregen? Dan is je ingevulde e-mailadres niet correct of de bestelling is niet goed verzonden. In beide gevallen kun je het best contact met ons opnemen en helpen wij je graag verder.

    Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
    Wij streven ernaar om alle bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 zijn geplaatst én betaald, dezelfde dag nog te versturen. Heb je ’s avonds of tijdens het weekend een bestelling geplaatst, dan wordt deze de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen en verstuurd. Wij versturen je bestelling binnen Nederland met PostNL en hierna krijg je van ons een link met jouw track&trace code. Zo kun je je bestelling volgen en vast uitkijken naar de bezorgtijd ☺. Bestellingen die naar het buitenland verzonden worden hebben een levertijd van circa 2-6 werkdagen. Ook deze bestellingen kun je traceren via de link in de verzendbevestigingsmail.

    Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Voor het annuleren van een bestelling dien je zo snel mogelijk te reageren, per mail (een reply met verzoek tot annuleren van je bevestiging) of telefonisch (0345-581056). Wanneer de bestelling al op de post is gegaan, kunnen we deze niet meer terughalen. Je zult het pakketje dan op eigen kosten moeten retourneren. Bij het annuleren van nog niet betaalde bestellingen (alleen bij de optie betalen en afhalen in de winkel) stellen wij het op prijs om dit zo snel mogelijk door te geven, zodat wij de artikelen weer terug in de winkel kunnen hangen en er iemand anders blij mee kunnen maken☺.

    Hoe kan ik betalen?
    Over diverse manieren van betalen kun je alles vinden onder het kopje 'bestellen en betalen'.

    Ik heb een vraag over een artikel.
    Neem gerust contact met ons op als je vragen over bepaalde artikelen hebt.
    Dit kan altijd per mail: info@zininkidsconceptstore.nl
    of per telefoon: 0345-581056 ( Dinsdag t/m Zaterdag van 10.00-17.00 uur)

    Ik wil een artikel ruilen/retourneren.
    Alles over het ruilen of retour zenden van een artikel, vind je onder het kopje 'ruilen en retourneren'.

    Is een artikel altijd leverbaar?
    Het kan helaas wel eens voorkomen dat een artikel niet meer leverbaar is. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op per mail. Je hebt de keuze uit: een ander artikel kiezen, je bestelling kosteloos te annuleren of het bedrag van het artikel retour gestort te krijgen. Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om deze situatie te voorkomen.

    Wat gebeurd er met mijn gegevens?
    Wij verstrekken geen gegevens aan derden! Voor verdere toelichting zie de algemene voorwaarden.

    Mijn vraag staat er niet bij.
    Je kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen via onze klantenservice! Zie Service

     
    MELD JE AAN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF