0345-581056

Gratis verzending vanaf € 75,-

Gratis inpakken

Achteraf betalen


Ruilen & Retour


 

Ruilen

Ruilen kan altijd bij Zin in! Kidsconceptstore. Als je een artikel hebt besteld wat toch niet aan je verwachtingen voldoet, mag je bij ons altijd ruilen. Wil je er zeker van zijn of een andere maat en/of kleur nog op voorraad is, neem dan contact met ons op, zodat wij het artikel voor je kunnen reserveren. Een artikel kan maximaal 5 werkdagen gereserveerd worden mocht je deze willen omruilen in de winkel. Wil je via de webshop omruilen? Vul dan op het retourformulier het nieuwe item in of neem contact met ons op. Dan betalen wij eenmalig de verzendkosten van het nieuwe artikel. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Het eventuele verschil in prijs van de artikelen krijg je teruggestort of kun je bijbetalen.

 

 

Retourneren

Helaas, toch niet wat je zocht? & ruilen is geen optie? Geen probleem, je kunt bij ons ook altijd retourneren. Als je, om welke reden dan ook, een artikel retour wilt sturen, houdt dan rekening met onderstaande voorwaarden:

Je krijgt het retourbedrag z.s.m. teruggestort op je rekening, nadat wij je retourzending hebben ontvangen. Dit is excl. verzendkosten die je eventueel betaald hebt. Ook betaal je zelf de verzendkosten voor een retourzending. Wil je toch ruilen? Dan betalen wij eenmalig de verzendkosten voor je nieuwe artikel. SALE artikelen vanaf 70% korting (dus outlet) kunnen alleen worden geruild, hier kan geen geld op teruggegeven worden.

 

Voorwaarden ruilen/retourneren

  • Vul de meegezonden ruil/retour bon altijd volledig in en voeg deze, samen met de kassabon, bij je retourzending.
  • Artikelen stuur je binnen 7 dagen terug in een nette verpakking.
  • Aan de artikelen zit het originele prijskaartje.
  • Artikelen zijn in originele staat, niet gedragen of gewassen en je hebt er zelf niets aan veranderd cq. hersteld.
  • Artikelen met 70% korting of meer kunnen alleen geruild worden, niet retour gezonden voor geld terug.
  • De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. Niet voldoende of ongefrankeerde zendingen kunnen we helaas niet aannemen.
  • Voor het ruilen van een artikel betalen wij eenmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel.

 

Vragen over ruilen/retourneren? Bel of mail gerust naar onze winkel:

Zie hiervoor onze KLANTENSERVICE